Pagina's

zondag 10 januari 2021

A Little Something

Vandaag eerst bijna de hele dag bezig geweest om nieuwe kleurenkaarten te maken, maar daarna had ik nog even tijd om wat te spelen met mijn nieuwe kleurtjes 😊


Ik heb eerst de achtergrond gemaakt met de "Diamond Motif" stencil en de inkten van Pinkfresh Studio. Daarna had ik het idee om de bloemen van de "Floral Notes"-set (ook van Pinkfresh Studio) te inkten en dan de stempel met zilver embossingpoeder te bewerken. Maar ja, eerste keer dat ik die set gebruik, niet logisch nagedacht en dan maak je wel eens een foutje. Niet dat het erg is hoor, maar mijn plannetje van het zilver embossen ging niet door omdat ik de stencils verkeerd om had gebruikt en nu de stempel er dus niet op paste 😂😆😂
Dus heb ik hem maar uitgeknipt zonder het randje en hem met foamtape op de kaart geplakt.
Erg blij met het resultaat, vooral ook door de mooie kleuren van de inkten.

1 opmerking:

  1. Oh, ik heb al vaak likkebaardend naar deze spulletjes van Pinkfresh studio zitten kijken. Wat een mooi kaartje!! En zonder je verhaal erbij hadden we natuurlijk niets gemerkt van je 'foutje'... De kleuren zijn inderdaad prachtig bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen