Pagina's

vrijdag 24 december 2021

Birthdays

Vanmorgen weer lekker zitten knutselen.


Omdat Kerst en Nieuwjaarsdag dit jaar in het weekend vallen (een "bazenjaar") kregen we dit jaar van de bazen vandaag als extra vrije dag. Heerlijk.
Ik ben dus lekker aan mijn hobbytafel gaan zitten. En ik had deze Freebee (Little Gargoyle)(tot het einde van het jaar kun je hem gratis downloaden via de Facebookgroep van Whimsy Stamps) van Whimsy Stamps nog op mijn tafel liggen, dus een mooie gelegenheid om die in te kleuren.
Het design papier komt uit een Slimline paperpad (Taffy). Maar als je dat op een slimme manier knipt en plakt kun je dat ook prima voor een "normale" maat kaart gebruiken. Ik heb Gargoyle uit gestanst met een stans van de "ATC Antique Frames" set en de tekststempel is van de "Bold Statements" set.


Hier en daar nog Foamtape onder en een paar parels erbij, toen vond ik hem wel klaar 😉

2 opmerkingen:

  1. Geniet van je dag !!!
    Fijne dagen en je kaart is gaaf !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.

    រ៉ូឡែត Online

    BeantwoordenVerwijderen