Pagina's

vrijdag 19 augustus 2022

I'm so cute

Het is me geluk om met het papierblokje van Decotime (gekregen van een vriendin die hem dubbel had) 2 kaarten te maken.


Totaal buiten mijn comfortzone en totaal niet mijn ding, maar wel weer leuk om een keer tussendoor te doen. Ik hou wel van nieuwe dingen proberen, ook omdat ik dan (heel soms) kan afstrepen dat ik iets niet leuk vind om te doen op papierhobby gebied. En dit is daar één van, die uitdrukplaatjes zijn dus niet mijn ding. Dus ik heb het papier waarvan ik denk dat ik dat nog wel een keer kan gebruiken aan de kant gelegd en de rest gaat morgen met het oud papier mee.

Maar wel weer 2 geboortekaartjes in de bak, dat dan weer wel 😂😁😉

1 opmerking:

  1. Maar goed dat we niet alles leuk vinden toch? De hobby is al duur genoeg met dingen die we wel willen hebben. Ondanks dat het niet je ding is vind ik je geboortekaartjes toch wel erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen