Pagina's

maandag 2 januari 2023

Zomaar een kaartje

Gisteren is de nieuwe challenge (#9) van Kendra van start gegaan.


En ondertussen zijn jullie er denk ik wel achter dat ik daar gek op ben. Dus op nieuwjaarsdag het snijschema en de sketches geprint. Design papiertjes bij elkaar gezocht (die komen deze ronde uit een paperpad van Whimsy Stamps) en aan de slag gegaan.
Eerst de 6 designpapiertjes gesneden en in zakjes gesorteerd, nog extra papier erbij gezocht en vervolgens neuzen in mijn stempels om te kijken welke ik wil gaan gebruiken. Nu zijn natuurlijk mijn bestelde stempels van C.C. Designs binnen gekomen, dus erg moeilijk was dat niet.
Voor de eerste kaart met sketch 1 heb ik dus een stempel van C.C. Designs gebruikt, in gekleurd met Copic Markers en de tekst-stempels zijn van Sudio Light.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten