Pagina's

zondag 9 april 2023

Sterkte

Van de week had ik helaas een condoleance kaart nodig en toen zag ik dat dat ook mijn laatste was.


En omdat ik dat soort kaarten toch graag op voorraad heb zodat ik hem gelijk op de bus kan doen als ik hem nodig heb, heb ik vanmorgen eerst maar een paar nieuwe gemaakt.
Deze keer heb ik een ovaal uit een stukje Mica gestanst zodat ik een masker had die ik meerdere keren kon gebruiken. Toen mijn Distress inkten erbij gehaald (die had ik ook al een eeuwigheid niet gebruikt) en 2 mooie kleuren uitgekozen (Evergreen Bough en Stormy Sky) om te blenden.
Tussen mijn silhouette-stempels vond ik een toepasselijke van Joy! en de tekst-stempel is van Studio Light. Het zwart heb ik gestempeld met de Obsidian Pigment Inkt van Altenew, want die is superzwart. Tot slot op zwart gemat, met een randje dat iets breder is dan dat ik normaal gesproken heb en het geheel op mijn kaartbasis geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten