Pagina's

maandag 30 november 2015

Love Ya

Vandaag even een ander kaartje tussen de kerstkaarten door gemaakt.
Want ook in december zijn er natuurlijk gewoon verjaardagen en andere dagen die om een kaartje vragen. Deze kaart is voor mijn nichtje die in december al weer 21 jaar getrouwd is.
De stempel is van de nieuwe Stuffies serie van Stamping Bella en die hele serie vind ik helemaal geweldig, dus daar komen nog wel meer kaarten van voorbij binnenkort ☺
Het papier is het nieuwe Valentijnpapier van Pion.
De kleine hartjes heb ik gemaakt met een stans van denk ik Marianne Design (hij was roze). Nadat ik ze had vastgeplakt heb ik er nog Glossy Accents overgedaan om er een mooie glanslaag aan te geven.
De tekst zat ook op het papier van Pion en het tule komt uit de voorraad kast.
En ik heb gekleurd met Copic Markers.

3 opmerkingen:

  1. Aaah wat een leuk stelletje Janette. Een heel lief kaartje...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat een lief en schattig kaart! Mooi papier en een leuke stempel. Ook leuk met de tule strik. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen