Pagina's

vrijdag 27 november 2015

Merry en Believe

Ik heb gister weer twee kerstkaarten gemaakt.
De originele kaart van mijn zwart/wit versie had ik gezien bij de Koningin van de Cas kaarten Birgit Edblom. Dat was ook de reden dat ik de stans met het hert van Penny Black heb gekocht.
Voor deze kaart heb ik dus heel goed naar de kaart van Birgit gekeken. Het hert heb ik uit Flock Papier van Leane Creatief gestanst. De achtergrond heb ik met Intkense potloden op Aquarel papier gemaakt. De tekststempel is van Hero Arts en heb ik met Versafine gestempeld.
En omdat ik voor de zwart/witte versie een cirkel moest uitstansen had ik nog een hert "over". Ik heb hem nog een keer uit wit gestanst en op elkaar geplakt. Het bedeltje is van Marianne Design en het touw uit de voorraad kast. De tekst is ook weer van Hero Arts en heb ik met Versamark gestempeld en wit embossingpoeder bewerkt.

Deze laatste kaart laat ik mee doen bij de challenge van Cards and Scrap Challengeblog: challenge #250 Kraft en wit. ( http://www.cardsandscrap.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Wondermooie mal! Prachtige kaartjes! Chique eigenlijk!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt geweldig mooi gedaan. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart in kraft en wit!
    Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke uitwerking is dit op de wit & kraft challenge bij Cards&Scrap Janette. Bedankt voor het mee doen!
    Lieve groet,
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen