Pagina's

dinsdag 9 augustus 2016

Lift kaartjes

Vanmiddag tijdens mijn koffie-break zag ik een supersnel YouTube filmpje voorbij komen van Jennifer Mcguier ( https://www.facebook.com/102091309873569/videos/1057181144364576/ )
Ik vond de kaarten zo leuk, dat ik ze vanavond heb gelift ☺
Uiteraard had ik niet de stansen die Jennifer heeft gebruikt, maar ik vond in mijn assortiment wel andere die ik hiervoor kon gebruiken. De "Smile" stans en stempel zijn van Altenew en de "Gefeliciteerd" stans en stempel zijn van Els Brigé.

4 opmerkingen:

  1. Gaaf gedaan. Lijkt me wel een heel precies werkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf !!!!!!
    Zo krijg je weer ineens een idee !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, het lijkt eenvoudig maar dat is het vast niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had ze ook gezien bij Jennifer :).
    Je beide liften zijn super geworden Janette!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen