Pagina's

woensdag 2 november 2016

Hallo

Vandaag heb ik een kaart die op mijn Demo-tafel stond, maar die ik nog niet had laten zien.


Ik heb van de stans van Elizabeth Craft Designs weer een schudkaart gemaakt (7x uitstansen, 1x bovenop het mica, 6x eronder). Deze keer alleen gevuld met blauwe Prills. De bredere stans eromheen is van MFT.
De goudvissen en de waterplanten is van een setje laagjes-stempels van Hero Arts. Ik was bij de goudvissen een beetje aan het experimenteren en aan het zoeken naar de mooiste kleuren, maar ik geloof dat ik de kleuren van de linker vis het mooiste vind. De Hallo stempel en stans is van Els Brigé.

2 opmerkingen:

  1. Ik hou hier van !!!!
    Super gaaf !!!!
    Mooie uitleg ook !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card and a those shaker bubbles look like a lot of work!

    BeantwoordenVerwijderen