Pagina's

donderdag 10 november 2016

Merry Christmas

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van Kleuren met Potloden.
http://kleurenmetpotlodenchallenge.blogspot.nl/ )

De opdracht is niet zo moeilijk deze keer: Maak een kerstkaart. Volgens mij is iedereen daar volop mee bezig, dus als je met potloden kleurt, doe dan gezellig mee ☺


Ik heb voor deze ronde een stempel van C.C. Designs ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden. Het is de bedoeling dat hij naar mijn vriendinnetje gaat en die houdt niet van poespas en liflafjes op een kaart, dus ik heb gewoon lekker de stempel ingekleurd. De bontrand op de muts en de pompom zijn met Flowersoft bewerkt.
De tekststempel is van Simon Says Stamps.

Ik heb voor het inkleuren de volgende kleuren gebruikt:

Bruin 187 + 182 + 179
Buik 102 + 184
Hulst 267 + 225
Rood 121 + 126 + 217
Gewei 179 + 280 + 177
Schaduw 270 + 271 + 272 + 273

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Janette, het hoeft niet altijd met heel veel opsmuk, soms is de eenvoud juist prachtig zoals bij deze kaart.. De tekst maakt het af prachtig lettertype met de computer gedaan?
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dit zó'n schatje om te zien !!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende CAS kaart Janette! Wat komt je rendier geweldig mooi uit..... en ook nog zo prachtig gekleurd!
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig mooi kaartje!
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart. Mooi dat strakke CAS design.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen