Pagina's

maandag 28 november 2016

Knusse Kerst

Gisteravond heb ik nog een kaartje zitten maken (ik had een erg productieve dag gister 😉)


Het idee van deze kaart had ik gezien op het blog van Linda Walmsley.
Ik heb uit kopieer papier een cirkel gestanst. De cirkel heb ik in het midden van Strathmore Toned Tan papier gelegd en toen met Color Box Frost White Pigment Ink van de rand naar het midden gesponst. Vervolgens het hele pakketje in de Misti vastgezet en de stempel van Nellie's Choice in het midden gelegd. Ik heb het masker laten zitten, want de stempel was een ietsie pietsie groter dan de witte cirkel. Ik heb vervolgens met Versafine Vintage Sepia het huisje gestempeld. En hier ben ik denk ik de fout in gegaan, want op de witte inkt zie je niet goed dat het bruin is en precies in het midden (waar bijna tot geen inkt zit) is het wel mooi bruin. Ik heb de stempel 3 of 4 keer afgedrukt.
Toen heb ik het witte potlood van Luminance gepakt en de sneeuwdelen (op de bomen en het dak) nog eens extra geaccentueerd. Tot slot nog een keer de stempel eroverheen afgedrukt.
Nog een tekstje van Crealies erbij, gemat op Neenah Solar White (80lbs) cardstock, met 2 mm foam gemat op Strathmore Toned Tan en toen op mijn basiskaart (Neenah Solar White 110lbs) geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten