Pagina's

dinsdag 10 januari 2017

Beary Good

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van Kleuren met Potloden.


De opdracht is niet zo moeilijk namelijk: maak een dierenkaart.
Ik heb voor mijn kaart een Digi van de sponsor gebruikt: Sasayaki Glitter Digistamps en ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Het gebruikte papier is uit een papierblokje van MFT, de stans is van Crealies en hier en daar nog een clear-droplet uit de voorraadkast.

Voor het kleuren heb ik de volgende potloden gebruikt:
Beer: 177 + 178 + 180 + 189 + 132
Groen: 170 + 168 + 172 + 174
Rood: 223
Wit: 230 + 231 + 232
Grond: 273 + 272 + 271 + 270

En ik heb de sketch van Cheerful Sketches Challenge gebruikt, dus ik laat hem ook aan de challenge van januari meedoen:

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Janette...mooi kleurwerk en gaaf papier!
    Dank je wel dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kaartje en prachtig kleurwerk.
    Leuk dat je hiervoor gebruik hebt gemaakt van onze sketch.
    Succes met de challenge bij Cheerful Sketches en bedankt voor je deelname.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend mooi gedaan Janette!
    Mooie kleurtjes, lieve digi.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen