Pagina's

woensdag 25 januari 2017

Hoera een (klein) kind

Vanavond ben ik weer aan baby-kaartjes begonnen.


Ik was er zelf bijna door heen en één van mijn plunderdames (vriendinnen die regelmatig kaartjes bij me kopen, alleen dan is gelijk mijn hele voorraadbak "geplunderd" 😉) belde ook met de vraag naar geboortekaartjes maar ook "opa en oma" kaartjes. En dat kwam goed uit, want een paar van mijn vriendinnen worden ook Oma dus ik had net de stempeltjes van Crealies voor een kleinkind gekocht.
Deze ronde heb ik ze gewoon lekker simpel gehouden, wat ik voor een geboortekaartje toch eigenlijk wel het mooist vind. Het papier en de voetjes zijn van Marianne Design. De figuurstans is van Spellbinder. Ik heb wel gelijk de bijpassende teksten gestempeld, maar nog niet opgeplakt, zo kunnen ze voor een geboortekaartje worden gebruikt, maar ook voor een kaartje voor een klein kind.
En nu op naar de volgende, want deze ben ik natuurlijk zo weer kwijt 😊

5 opmerkingen:

  1. super leuke kaart en een geweldige stans

    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan je vertellen hoe de stans van spellbinders heet, ik vind hem geweldig maar kan hem nergens vinden.
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jeetje, daar vraag je me wat. Van mijn stempels schrijf ik altijd op hoe ze heten, maar van mijn stansen niet. Daar ben ik altijd al blij van als ik het merk nog weet 😀.
      Maarrrrr ik ben "even" voor je op zoek gegaan. Het zijn namelijk al oudere stansen, ik heb ze zelf al ruim een jaar. De linker heb ik gevonden in de webshop van Spellbinders zelf in de "clearance" afdeling en die heet:
      Shapeabilities Contemporary Diamond Etched Dies.

      Ik hoop dat je daar verder mee kunt.
      Grtz Janette

      Verwijderen
  3. oke bedankt heb zoveel gezocht
    groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen