Pagina's

zondag 5 maart 2017

Cockadoodledoo

Deze laagjes kaart van Hero Arts had ik nog niet laten zien zag ik.


Het leuke van de nieuwe stempels van Hero Arts vind ik dat het geen bloemen zijn, maar dieren (of had ik dat al gezegd?? 😉).
En vooral deze haan vind ik echt helemaal geweldig. Het papier van Authentique lijkt wel precies gemaakt om bij deze haan te passen.
Ik heb de kleurencombinaties van de haan deze ronde met inkt van Memento gedaan, maar ik ga uiteraard nog andere combinaties proberen.
De gebruikte stansen zijn dacht ik van Crealies (de linker) en Marianne Design (de rechter). De plakparels zijn uit de voorraadkast.

4 opmerkingen:

  1. Wauw wat een gave kaarten vooral de grijze haan is super
    Groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze helemaal geweldig !!!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loop wat kaarten achter zie ik, je bent lekker bezig geweest. Ik vind vooral de pauw erg mooi!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen