Pagina's

vrijdag 10 maart 2017

Kolibri

Vandaag start er weer een nieuwe challenge op het blog van Kleuren met Potloden.


De opdracht voor deze challenge is een kaart te maken met meer dan 1 vouw erin. Ik moest gelijk aan een dubble Z fold kaart denken, die helaas op de foto niet zo duidelijk naar voren komt.
Verder heb ik een Digi van de sponsor (The Paper Shelter) gebruikt en het papier is van Echo Park.
Komen jullie gezellig mee doen met de challenge?? Hij loopt tot 7 april, dus tijd genoeg zou ik zeggen 😉


Voor mijn Kolibri heb ik de volgende kleuren Faber Castell Polychromos potloden gebruikt:

Blad: 171 + 166 + 112 + 266 + 278 + 157
Bloem 130 + 131 + 191 + 190 + 103 + 192
Snavel + poten: 187 + 188
Veren 154 + 156 + 153 + 155 + 162

6 opmerkingen:

  1. Prachtige DT-kaart weer Janette! Heerlijk frisse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi dp bij je prachtig ingekleurde vogel! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gekleurd !!!!!
    Ik heb de potloden ook .....
    ik moet nog veel oefenen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, geweldig gekleurd!
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kleurencombinatie! Je digi past er perfect bij, wat heb je die mooi gekleurd!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen