Pagina's

maandag 27 maart 2017

Stitched Roses

Ik heb weer een nieuw soort laagjes stempels gevonden. En ze zijn leuk!!!!!!


Het zijn de Stiched Roses van Waffle Flowers. Het was even puzzelen hoe je ze het makkelijkst kon stapelen, maar als je het foefje eenmaal gevonden hebt......... 😉
Ik heb met de inkten van Altenew gelijk maar weer eens een hele serie gemaakt, dan heb ik gelijk weer een voorraadje.
Tekstje is van Crealies en het gebruikte stansje van MFT. Verder met de perfect Layer lineaal gewerkt.


5 opmerkingen:

  1. ze zien er inderdaad heel kunstig uit die bloemen! lekker voorraadje heb je weer gemaakt, mooi hoor, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stempels! Heel bijzonder. Wat heb je leuke kleurtjes gebruikt!
    Heel slim om gelijk een serie te maken, het ziet er in ieder geval heel fleurig uit!
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaartjes Janette. Gaaf he zo'n serie met al die vrolijke kleurtjes!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze staan bewonderen en ze zien er zó leuk uit in het echt! Toch niet te persoonlijk opgevat die opmerking over de winkelhaak hè? Ik vond het wel grappig hoe je me op de "enigste" mogelijke manier terugpakte haha...! Het was erg gezellig om even met je te babbelen, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen