Pagina's

dinsdag 27 juni 2017

Lovely

Vandaag heb ik echt een supersnel kaartje om te laten zien.


Afgelopen zaterdag mocht ik weer even "juf" spelen bij de workshop met de Misti en de Creative Corners bij Doe@Ding. Een van de vragen die ik kreeg was of ik even voor wilde doen hoe zo'n Turnabout stempel van Concord & 9th werkt. Uiteraard heb ik dat "even" voor gedaan 😊
Bij het opruimen van de workshop spulletjes thuis vond ik hem eigenlijk toch wel erg leuk geworden. Te leuk voor een prullenbak exemplaar. Dus de Lovely stampset (ook van Concord & 9th) erbij gepakt. Dit keer op de kaart gelegd zonder mijn gridje, maar op mijn timmermans-oog. En die heb ik dus niet, want ik noem een schrijflineaal ook een winkelhaak (en winkelhaken zitten in je broek is mij eens verteld 😂), dus je ziet het, de tekst zit niet helemaal in het midden. Maar ik blijf hem leuk vinden en ik denk degene die hem gaat krijgen ook. Tussen de laagjes zitten weer foamtape om wat diepte te geven aan de kaart.
Ik heb de tekst trouwens gestempeld met de nieuwe Versafine Clair inkt en dan in de kleur Nocturne. Wat een geweldig mooie inkt is dat zeg. Erg blij mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten