Pagina's

donderdag 22 juni 2017

Ugh

Voor vandaag heb ik weer een verjaardagskaart om te laten zien.


Met dat warme weer van afgelopen week heb ik veel in de tuin in de schaduw zitten kleuren. Het punt is dat je er dan natuurlijk ook wel een kaartje mee moet maken. Vandaag heb ik deze Molly uit de juni bundel van Teddy Bo tot een kaart verwerkt. Ik heb haar gekleurd met Copic Markers. Het papier is uit de "restjes" stapel en ik van de herfst van vorig jaar, maar ik vond de aarde tinten wel mooi bij deze Indiaan passen. De tekststempel is van Craft Emotions en de gebruikte stansen zijn van Marianne Design. De pailletjes zijn uit de voorraadkast.

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart !!!!
    Ja , kleuren in de schaduw ......
    mooi gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute card Janette and I love how you use those Teddy Bo images.

    BeantwoordenVerwijderen