Pagina's

maandag 18 september 2017

Gflctrd!

Deze kaart heeft de challenge gewonnen 😁
Winner's Badge

Vanavond weer een kaartje afgemaakt.


Deze superleuke stempel van CC Designs had ik gedeeltelijk (huid en haar) in mijn lunchpauzes vorige week zitten kleuren, dus ik hoefde vandaag alleen nog maar de kleren in te kleuren. Ik heb eerst het papier uit een blokje van Lawn Fawn gezocht en toen mijn Copic Markers erbij die er het meest bij paste. De tekststempel is van Marianne Design (for the English readers, because I'm sure Google translate don't understand this one 😊, the sentiment say's Happy Birthday without the vowels). Verder nog een stukje Twine uit de voorraadkast en uiteraard een paar Nuvo Drops.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Sketch Saturday: sketch #481
http://sketchsaturday.blogspot.nl/ )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten