Pagina's

woensdag 4 oktober 2017

Fijne feestdagen

Vanavond heb ik weer een kerstkaartje geknutseld, want dat komt akelig snel dichterbij.


En ik kan daar zo van genieten en van tot rust komen na een hectische dag op het werk. Muziekje op (disco-classics uit eind jaren 70 begin jaren 80), potloodjes of stiften erbij en lekker zitten kleuren.
Dit keer een stempel van CC Design en mijn Copic Markers. Papier van Authentique, tekst-stempel van Crealies. Stansen van MFT en de Enamel Dots zijn uit de voorraadkast (volgens mij van Echo-Park, maar dat weet ik niet zeker)

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Sweet Sketch Wednesday: sketch 122
http://sweetsketchwednesday2.blogspot.nl/ )

4 opmerkingen:

  1. Oh my gosh ... I am in LOVE with this image (I may "need" it!) Super cute card; I really like your non-traditional Christmas papers. So glad that you joined in the fun over on the Sweet Sketch Wednesday 2 blog. Good luck!
    ~Jo, SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this cute image and the snowflake papers are perfect!


    Thank you for playing along with us at Sweet Sketch Wednesday 2!

    Hugs,
    Kelly

    BeantwoordenVerwijderen