Pagina's

vrijdag 13 oktober 2017

Warmest Wishes

Vandaag heb ik lekker een knutseldag voor mezelf (nou ja, af en toe een wasje tussendoor, maar meer niet).


De stempel is van Art Impressions en is speciaal gemaakt voor de "Action Wobble". Hij bestaat namelijk uit 2 delen. De armen met de kadootjes stempel je ook nog eens los (die stempel zit erbij, dus dat is handig). Tussen die 2 lagen zit een Action Wobble zodat de armen schudden. Nou heb ik geen idee hoe ik een filmpje moet maken (en eigenlijk wou ik dat zo houden), dus onderaan het bericht heb ik een link naar een You Tube filmpje gezet waarin het wordt uitgelegd.
Ik heb de sneeuwman gekleurd met Copic Markers. Het papier is van Authentique, de gebruikte stansen van MFT, de pailletjes van 28 Lilac Lane. De tekststempel zit bij de sneeuwman in de set.

Hier kun je het filmpje van Art Impression vinden over de Action Wobble:
https://www.youtube.com/watch?v=GDVypXiwsh0&list=PL4l-SypzN-d7kGCZb6bCfLJsO0YRdvOO5

1 opmerking: