Pagina's

dinsdag 3 oktober 2017

Kerst in Zwart en Wit/zilver

Vandaag een paar kaarten die ik al eerder had gemaakt, maar nog niet had laten zien.


Ik had voor de DemoDagen van Doe@Ding veel stempels van Penny Black mee. Die had ik of met Tombow Markers op de stempel gekleurd, of rechtstreeks met het inktpadje op de stempel gekleurd en daarna afgedrukt, of een 2e generatie afdruk gemaakt en die met potloden ingekleurd (die voor de Copic's ligt nog op mijn hobbytafel, daar moet ik nog even moed voor verzamelen 😉). Maar ik wilde ook laten zien dat dit soort stempels in 1 kleur ook heel erg mooi worden. Vandaar deze variant.
Bij de linker heb ik met witte pigment inkt op zwart cardstock gestempeld en bij de rechter met Zilveren inkt (beide van Hero Arts) op zwart. Bij de linker is de Merry ook uit Foam gestanst met een witte bovenlaag en bij de rechter ook, maar dan uiteraard met een zilveren bovenlaag (wat niet helemaal goed te zien is op de foto. En bij de linker heb ik een wit tussenvelletje gedaan en je raad het al, bij de rechter een zilver 😊
Ik vond ze zelf wel sjiek geworden.

Ik heb ook de Amaryllis van Penny Black op deze manier gestempeld en dat ziet er dan zo uit:

1 opmerking:

  1. dat vond ik echt van de bijzonderste op je demostand!
    zo mooi dat zwart/wit-zilver!!!

    BeantwoordenVerwijderen