Pagina's

woensdag 1 november 2017

Happy Always

Vandaag heb ik weer een kerstkaart afgemaakt.


Ik had deze stempel van CC Designs al gekleurd met Copic Markers toen ik in Amerika was. Tijdens de cursus heb ik alleen geleerd om schaduwen te maken. Nou kleurde ik wel al van donker naar licht, maar echte schaduwen zette ik er nooit in. En als je dan voor de eerste keer je marker pakt (BV20) om over je zo zorgvuldig gekleurde afbeelding een schaduw te gaan tekenen, nou dan moet je wel even heeeeeel diep adem halen hoor. Ik heb het bij deze afbeelding dan ook nog eenvoudig gehouden, gewoonweg omdat ik niet meer durfde 😊. En het is gewoon een kwestie van veel, heel veel oefenen, dat weet ik, maar die eerste keer hè 😉
Dussss, een stempel van CC Design, gekleurd met Copic Markers. De tekst-stempel is van Kaisercraft, het papier is van Lawn Fawn, het twine komt uit de voorraadkast, de bontkraag is met Flowersoft gemaakt en tot slot uiteraard nog Nuvo Drops (ook op de ogen!!), waarbij de kleur er in het echt beter bij past dan op de foto.

1 opmerking:

  1. Mooi gedaan hoor. Ja copic is min of meer definitief met potlood heb je het idee dat je kan gummen.😊 ik vind je kaart weer prachtig, komt helemaal goed met je schaduw. 😀👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen