Pagina's

woensdag 29 november 2017

Merry

Vanavond weer een kerstkaart gemaakt.


Gisteravond belde een "plunderdame" (dat is een dame die regelmatig mijn kaartjes koopt en dus mijn voorraadbak plundert), of ik nog 20 kerstkaarten voor haar had. Ze komt ze volgende week vrijdag ophalen. Dus gisteravond eerst maar mijn eigen kerstkaarten "veilig" gesteld om te kijken hoeveel ik er over had. Nou dus maar 3 😓 Dat wordt de komende dagen dus nog even de TURBO knop omzetten. Vanavond dus gelijk maar aan de slag gegaan met een van de schattige stempels van CC Design, gekleurd met Copic Markers. De tekst-stempel is van Hero Arts en het papier is van Echo Park. De ronde stans is van MFT.
Tot slot nog Nuvo Drops, Glace en Glitters Accents (bontrand van de muts) gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten