Pagina's

woensdag 22 november 2017

Just Because

Vanavond maar weer eens een andere kaart gemaakt in plaats van een kerstkaart.


Gisteravond begonnen met het kleuren van deze prachtige stempel van Altenew (Just Because). Ik had wel al een beetje een idee in mijn hoofd hoe hij moest gaan worden. Probleem was echter dat ik niet goed kon zien waar de ene bloem stopte en waar de andere bloem begon. En omdat dit een nieuwe stempel is, kon ik op internet ook geen voorbeeld ervan vinden. En als er al een kaart met een bloem van deze set was, dan was het de verkeerde. Er zitten namelijk 2 bloemen in deze stempelset. De voorbeelden op internet zijn allemaal met de grote, en dit is natuurlijk weer de kleine 😏
Maar later bedacht ik me (en dat gebeurd meestal 's avonds, als je in je bed ligt) dat als IK het niet zie, een ander het ook niet ziet 😊 (en knutselvriendinnetje Marja had een voorbeeldkaart gevonden met wel de goede bloem, thanks nog Marja, was erg handig om af en toe even op te spieken).
Anniehoe, de kleine bloem van de stempelset 2x afgedrukt en ingekleurd met Copic Markers. De tekst hoort ook bij de stempelset en die heb ik met zwart gestempeld en er daarna Clear embossingpoeder overheen gedaan. Als puntje op de i hier en daar nog Nuvo Glace druppels laten vallen.

2 opmerkingen:

  1. Hij is super mooi geworden hoor Janette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een stempel al niet te weeg kan brengen... hahaha!
    uiteindelijk is het een prachtexemplaar geworden

    BeantwoordenVerwijderen