Pagina's

zaterdag 26 januari 2019

Happy Birthday

Mijn probeerseltje was weer goed genoeg om tot een kaart te worden gepromoveerd 😊😉


Ik heb namelijk de nieuwe Blender Brushes van Picket Fence binnen gekregen. En zoals ik dat ook heb met nieuwe stempels (vooral de laagjes stempels) moet ik daar even "gevoel" bij krijgen. Dus gewoon proberen, kijken hoe ze werken. Dus voor deze probeer ronde een stencil van Altenew erbij gepakt en uiteraard ook de inktjes van Altenew. Het hele stencil met de grootste brush van inkt voorzien. Toen 2 mooie bloemen opgezocht en met een kleinere brush schaduwen erin aangebracht. Vervolgens met de lichtste kleur nogmaals over alles om het nog beter met elkaar te blenden.
De Happy Birthday is een stansje van Gummiapan en die heb ik 2 x uit gestanst en op elkaar geplakt. Mijn achtergrond op foam geplakt en vervolgens op zwart gemat (om het zwart van de tekst weer terug te laten komen). Als laatste Nuvo Drops in het hart van de bloemen gedaan.
Voor een eerste keer spelen met de Brushes ben ik zeer tevreden met het resultaat. En de dag is net begonnen, dus ik ga nog even verder met spelen 😃

1 opmerking: