Pagina's

vrijdag 4 januari 2019

Hello

Vandaag maar weer eens aan mijn PHD in Crafting gewerkt (Projects Half Done).


Dit schattige stempeltje van Whimsy Stamps had ik namelijk van de zomer ingekleurd met Copic Markers. Ik moest er alleen "nog eventjes" een kaart mee maken 😊.
En normaal zoek ik eerst mijn papier bij elkaar en zoek daar de kleuren markers bij, maar nu moest dat dus andersom. En dat is dan toch wel een dingetje hoor. Gelukkig vond ik in een papierblokje van Bo Bunny kleurtjes die ik er wel bij vond passen. En ik ben ook van plan in 2019 weer lekker met challenges mee  te doen, dus een sketch erbij gezocht. Als laatste nog een paar Nuvo Drops erbij gedaan. De tekst heb ik nog even achterwege gelaten, omdat ik deze voor meerdere doeleinden kan gebruiken. Dus ik stempel de tekst wel aan de binnenkant als ik hem ga gebruiken.

Deze kaart doet mee bij de volgende challenge:

Cheerful Sketches Challenge: sketch januari 2019
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/ )

3 opmerkingen:

  1. toffe kaart, leuke papiertjes bij je mooie pinguin!
    fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Nancy DTCSC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!!! Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een pinguin en papier erbij zoeken is je goed af gegaan hoor! Gaaf kaartje.
    Bedankt voor het meedoen met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen