Pagina's

dinsdag 22 januari 2019

Hello

De nieuwe Build a Flower stempelset van Altenew is weer een beauty deze maand.


Toen ik deze Hyacinth zag vond ik hem al geweldig, maar nadat ik er mee ben gaan spelen vond ik hem helemaal super. Wat een mooie gedetailleerde bloemen maak je met deze stempel!


En zoals altijd als ik nieuwe laagjes stempels heb, ga ik er eerst mee spelen. Kijken hoe de laagjes over elkaar komen en natuurlijk kijken welke kleuren er mooi bij elkaar passen.


Nu hoef je bij de Altenew inkten niet zo heel erg na te denken, want de kleuren combinaties zitten al bij elkaar in de verpakking 😊😉 Ik ben alleen nog een beetje zoekende naar een mooie groen combinatie van de bladeren, al zijn er een paar wel mooi opgedroogd (alleen weet ik niet meer welke groene inkten ik daarvoor heb gebruikt).

Maar goed, de "probeersels" waren mooi genoeg om er kaarten mee te maken. Het papier waar ik de bloemen (met foam ertussen) op geplakt heb is uit een papierblokje van Altenew. En de tekst-stans trouwens ook.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten