Pagina's

zondag 21 juli 2019

Deco Foil

Omdat ik regelmatig de vraag krijg of ik ook workshops geef, waren er gister 5 dames bij mij thuis voor de eerste workshop.


We hebben gespeeld met regenboog Deco Foil van Thermoweb. En omdat uitleggen het makkelijkst is als je het voordoet heb ik natuurlijk zelf ook een aantal achtergrondjes.
Dus vandaag met 2 daarvan ook kaarten gemaakt. Bij deze 2 hebben we de Deco Foil op Tonersheets gebruikt, daarna de "bollenstans" van Simon Says genomen en eerst 1x uit het velletje met Foil gestanst en vervolgens nog een keer uit wit. Toen de bollen met Foil terug geplaatst in de witte. Ik heb daarna nog een stukje regenboog Foil op een rest stukje Toner Sheet "geplakt" (want je "plakt" het natuurlijk niet echt 😄) en uit gestanst met de Happy Birthday stans van The Paper Rose. De schaduw heb ik met zwart gedaan, en om het zwart weer terug te laten komen heb ik mijn kaartje op zwart gemat en er zwarte Nuvo Drops bij gedaan.
En toen had ik de ring van de ballen nog over, dus die heb ik op Teal geplakt. Dezelfde Happy Birthday stans van the Paper Rose gebruikt. En bij deze kaart heb ik het wit en Teal als kleur terug laten komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten