Pagina's

dinsdag 30 juli 2019

Warm Winter Wishes

Zoek de 10 verschillen 😁😉


Afgelopen zondag was het bij mij in de achtertuin heerlijk. Ik heb dan ook lekker mijn Copic Markers mee naar buiten genomen en een aantal stempels ingekleurd.
Gisteravond heb ik met deze 2 stempels van Whimsy Stamps kaartjes gemaakt.
Papier uit de Merry&Bright serie van Tonic erbij, stans van PinkFresh Studio's erbij en natuurlijk een paar Drops van Nuvo, deze keer de heb ik de Vintage Drops gepakt.
Oh ja, het tekst-stempeltje is super antiek en is van LOTV 😊

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieve afbeelding Janette en weer heel mooi ingekleurd. Het zijn mooie,lieve kerstkaarten geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super leuk ! Mooi gekleurd !
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen