Pagina's

dinsdag 2 juli 2019

Hi

Vanavond heb ik een kaartje in elkaar geknutseld van allemaal "restjes"


Meestal ga ik aan mijn hobbytafel zitten om mijn hoofd leeg te maken. Maar soms zit mijn hoofd zo vol, dat ik aan mijn tafel zit en het ook even niet meer weet. Ik heb dan totaal geen inspiratie en er komt echt helemaal niets uit mijn handen. Dat is dus ook vandaag het geval. Maar terwijl ik aan mijn tafel zat de boel gewoon wat heen en weer te schuiven bedacht ik me, dat ik van al die restjes natuurlijk ook gewoon een kaart kan maken 😃
Even kijken of ik nog weet wat ik allemaal gebruikt heb, want sommige dingen lagen al even op mijn hobbytafel.
De achtergrond heb ik met Nuvo Shimmer powder gemaakt. De cirkelstans is van Simon Says en is uitgestanst uit een tonersheet die ik met regenboog folie heb bewerkt. De cirkels zelf had ik al op een kaart gebruikt, dus dit was een "leftover". De Hi stans is van The Stamp Market en is ook met folie bewerkt en de tekst eronder is ook van The Stamp Market en die heb ik met de Obsidian Pigment Ink van Altenew erop gestempeld.
Ruimt weer lekker op zo, op mijn hobbytafel 😉

1 opmerking:

  1. Mijn inspiratie is nog ver weg .....gelukkig heb ik nog wat in voorraad !
    Zo raak je van je restjes af met een heel leuk resultaat !
    Ik ben helemaal niet goed in “ restverwerking”, ik bewaar van alles en in een opruimwoede gooi ik het weg 😂!

    BeantwoordenVerwijderen