Pagina's

zaterdag 12 oktober 2019

Fijne Feestdagen

Gisteravond nog even lekker zitten kleuren, en vanmorgen mijn kaartje afgemaakt.


Ik had de pinguïn-stempels van Stamping Bella alleen op verkeerd papier gestempeld, dus toen ik ging kleuren met de Copic Markers bloedde de kleuren al snel over de lijntjes heen. Gelukkig was ik al van plan ze uit te knippen, dus was het aan de buitenkant niet zo heel erg. En voor de rest moet je dan "gewoon" je kleurtechniek een beetje aanpassen en dan komt het ook -bijna- goed.
Ik heb de cirkel-feestdagen-stans van Carlijn 3x uit een designpapiertje van Echo Park gestanst en met dun foam verhoogd op donkerblauwe cardstock geplakt en dat geheel weer op een witte basiskaart.
Verder op de pompons van de pinguïns nog wat Wink of Stella en een paar enamel-dots, ook van Echo Park en van dezelfde lijn als het papier, dus dat past dan mooi bij elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten