Pagina's

dinsdag 8 oktober 2019

Merry Christmas

Vanavond weer een kerstkaartje afgemaakt.


De stempel is een "limited edition" en is een samenwerking tussen Simon Says Stamps en Clearly Besotted. Ik heb hem gestempeld op Neenah papier en ingekleurd met Copic Markers. Het strikje zit ook bij de stempelset en heb ik apart gestempeld en gekleurd, daarna uitgeknipt en met foam op de kaart geplakt. Op het strikje heb ik nog Wink of Stella gedaan voor de glim. Tevens heb ik op alle besjes Nuvo Glitter Dots gedaan (die zijn nog niet doorzichtig omdat ze nog niet droog zijn, ik was natuurlijk weer eens te ongeduldig).
Tot slot de tekst (ook bij de stempelset) gestempeld met Altenew Enchanted Gold Pigment ink. Hieronder een clos-up zodat je kunt zien hoe mooi die inkt is (en die is wel droog, dus die glim blijft)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten