Pagina's

vrijdag 25 oktober 2019

Mermaids

Vandaag de kaartjes afgemaakt met de stempels die ik al eerder had ingekleurd.


Beide meerminnen heb ik gekleurd tijdens de Copic Bootcamp. De linker is van dit jaar en de rechter is van vorig jaar.


Ik heb zelf niets met meerminnen, maar ze zijn wel ideaal om allerlei techniekjes op te oefenen. Vorig jaar kregen we van La-La Land Crafts - Mermaid Molli om mee te oefenen, Swirls, gewoon blenden, haartjes, water, lucht, zand en zo verder. Ik was er vorig jaar niet aan toe gekomen om Molli op een kaart te verwerken, maar ik kwam haar nu dus weer tegen en samen met een stans van Creative Expressions heb ik er toch een kaart van gemaakt.


Dit jaar kregen we Mermaid Alexis van Whimsy Stamps om mee te oefenen. Ook hier weer de Swirls, gewoon blenden, zand, haartjes en deze keer zonnestralen onder water. Voor Alexis heb ik nog een papiertje van Doodlebug erbij gezocht, een stans van Whimsy Stamps en de tekst-stans is ook weer van Creative Expressions.
Over de beide zwarte teksten heb ik nog Wink of Stella gedaan voor een beetje glim.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten