Pagina's

zondag 31 oktober 2021

Fijne Feestdagen

En toen dacht ik een paar snelle kerstkaartjes te maken vandaag, nou dat viel even tegen 😑


Vorig jaar had ik namelijk een hele stapel Elegant Ornaments van Whimsy Stamps uit gestanst en deze ook al gestempeld met de bijbehorende stempels en met embossingpoeder bewerkt. En daar had ik er dus een paar van over. Dus dacht ik vanmiddag, dat is handig, dat zijn een paar "snelle" kerstkaarten.
En ik weet het, zoiets moet je niet denken, want dan doe je er des te langer over. Maar dat maakt eigenlijk ook niet uit, ik ben lekker een middagje zoet geweest (het was in mijn deel van het land toch geen weer om buiten te spelen) en ik heb weer 3 kerstkaarten voor in de bak.

Even kijken, wat heb ik allemaal gebruikt. Zoals gezegd de stempels met bijbehorende stansen "Elegant Ornaments" van Whimsy Stamps. Van Pinkfresh Studio de inkt en de "Slimline Diagonal Stitched Rectangles". Van Card Deco de "Fijne Feestdagen" stans. Van Simon Says Stamp het "Fading Circles" stencil en tot slot van Altenew de "Enchanted Gold" pigment inkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten