Pagina's

zondag 24 oktober 2021

Fijne Kerst

Bijna November, het wordt nu toch echt tijd om de kerst-kaarten-trein een tandje harder te laten lopen.


Dus vandaag eerst maar eens alle kerst-spulletjes uit de kast gehaald. Normaal berg ik alles op per merk, behalve voor de Kerstkaart, babykaarten en "Love" (valentijn en zoveel jaar getrouwd), dat ligt op thema bij elkaar.
En ik heb me dit jaar voor genomen om niet zoveel nieuws te kopen (wel wat natuurlijk, maar niet zoveel 😀😉) en wat meer te gebruiken van wat ik al heb.
Dussss, voor deze kaart is het papier uit de voorraad, de stempeltjes zijn van MFT (It's penguining to look al lot like Christmas), de gebruikte stans is van Whimsy Stamps (Slimline Observation Deck) en de tekst-stans is van Marianne Design (Fijne Kerstdagen Cirkel). En ik heb bij deze kaart gekleurd met Copic Markers.

2 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk !!!
    Vandaag kast opgeruimd .....hele doos met nieuwe dingen....
    En toch weer wat besteld !
    Had ik ook echt nodig!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is hij schattig deze pinguïn kaart! Mijn kerstkaarten trein mag ook wel een tandje sneller, ik maak nu veel kaarten dubbel dat scheelt weer. Je slimline-sneeuwman hieronder is ook al super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen