Pagina's

zondag 10 oktober 2021

Sending Warm Wishes

Zondag is toch wel mijn favoriete dag om te knutselen.


Maar ik begin de dag dan wel altijd met een rondje "internetten". Kopje (nou ja, een grote beker) koffie, lekker broodje en dan YouTube filmpjes kijken en foto's kijken op Instagram en Blogs bekijken.
En tijdens mijn "internet" rondje kwam ik bij het blog van de Lift Challenge een leuke challenge tegen. De opdracht was om een half ronde kaart te maken (schommelkaart), daarop een cirkel van vellum en daaroverheen aan de onderkant weer een halve cirkel cardstock. 
Nou ben ik normaal niet zo van de interactieve en/of ander formaat kaarten, maar dit vond ik wel een leuk idee. En daar ben ik dus mee aan de slag gegaan.
Dus cirkel stansen uitgezocht en de basis van de kaart gemaakt. Het bovenste rondje heb ik uit glitter-cardstock gestanst (wat op de foto niet heel duidelijk overkomt) en doormidden gescheurd zodat de bovenkant rafelig is. 
Leuke digi-stempel van Connie Fong ingekleurd met Copic Markers, sneeuwvlokken gemaakt met Nuvo Stonedrops en de tekst van Tonic gestempeld en uit gestanst.

Deze kaart doet dus mee bij de volgende challenge:

Lift Challenge: #schommelkaart

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijk uitziende kaart heb je gemaakt Janette. Die pinguïn is een dotje. Mooi zoals je het vellum bewerkt hebt met sneeuw.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw zondagochtend lijkt erg op die van mij. Ik heb zelfs een You-tube playlist die zondagochtend heet en waar ik alle knutselfilmpjes op bewaar die ik wil zien. Je wiebelkaart met vellum is echt superleuk geworden! de pinguin 'waggelt' vrolijk door de sneeuwbui. Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig ochtendje zo, herkenbaar ook wel :)
    Superleuk kaartje met de leuke sneeuwvlokjes op het vellum en de vrolijke pinguïn in leuke kleurtjes! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Janette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ik ben ook zo'n zondagochtend figuur. Behalve You tube, komt het behoorlijk overeen. Heerlijk, ook mijn favoriete dag om 'mijn hoek' in te duiken ;-)
    Je kaartje is een plaatje, wat een schatje en alles lijk te kloppen. Heel erg mooi en super leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen