Pagina's

dinsdag 4 november 2014

Happy Holidays

En weer een kerstkaartje vandaag.
Ik heb een stencil van MFT op fluweelkarton gelegd en besmeerd met Viva Modellier Creme (Perlmutt). Nadat dit droog was heb ik het stencil er weer opgelegd en met Rhubarb Stalk inkt van Memento gesponst. Door het parelmoerachtige van de modellier creme hecht de inkt er echter niet goed aan vast, dus dat effect is een beetje weg.
Met een muziek achtergrond stempel de banner gemaakt.
De Happy Holidays stempel is ook van MFT en heb ik met Versamark op zwart cartstock gestempeld en daarna met wit embossingpoeder behandeld.
Wit met zilver draadje erachter, wat glimmerpareltjes en klaar is Clara :-)
Dat dacht ik tenminste, maar de inkt bleef afgeven, dus ik heb er nog wat glitterlak overheen gespoten :-)

1 opmerking: