Pagina's

zondag 2 november 2014

Snowflake

Vanmorgen een CAS kerstkaartje gemaakt.
De sneeuwvlokken zijn stansen van MFTstamps. Ik heb 2 maten uit wit cardstock gestanst en 1 maat uit vellum. De grootste maat heb ik gewoon wit gelaten, de 2e heb ik met Distress Spray Stain (brushed pewter) zilver gemaakt.
De achtergrond heb ik met Odif Glitterlaklaag (multicolor) behandeld zodat het een heel subtiel glimmertje op zit, met foamtape verhoogd opgeplakt.
De tekststans is van Sizzix (Tim Holtz) en heb ik behandeld met embossingpoeder van Ranger (liquid platinum).

Deze kaart doet mee bij de volgende challlenge:

Less is more: #196 Christmas, but no red or green
http://simplylessismoore.blogspot.nl/ )

6 opmerkingen:

  1. Beautiful and elegant Christmas card Janette
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een chique kaart Janette. Mooi zoals je de ijskristal uit verschillende laagjes hebt opgebouwd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such elegant simplicity Janette, just lovely!
    Thanks so much
    Chrissie
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That's a fab card Janette !! I have also become your latest blog follower !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry to be so late commenting this week Janette, what a lovely CAS card!
    Thank you so much for joining us at Less is More
    Anne
    LIM Designer

    BeantwoordenVerwijderen