Pagina's

zaterdag 19 december 2015

Voor een gentleman with style

Vanmiddag heb ik 2 mannenkaarten gemaakt.
Ik ben altijd al een erge fan geweest van de stempels van Different Colors. Maar laat het hoofdkwartier van Different Colors (Ludiec) nou toch bij mij om de hoek zitten!! (nou ja om de hoek, in een dorp 6 km verderop, maar das toch aardig om de hoek ☺). En gister had ze een open atelierdag en ik had gistermiddag vrij, hoe mooi kan het soms lopen. Dus ik heb gistermiddag heerlijk een middagje bij Ludiec doorgebracht en met een tas vol nieuwe stempels en ideeën thuis gekomen.
Buiten de vierkantjes stempels (die zijn van Darkroom Door) zijn alle stempels, inkt en papier van Different Colors.
Het idee van deze kaart komt bij Judith vandaan. Tijdens het kletsen was ze zo'n soort kaart gewoon even tussen neus en lippen door aan het stempelen. Ik mocht het voorbeeldje meenemen. De kaart van Judith was 10x10 cm. Ik heb er een 15 x 15 kaart van gemaakt. Het oplegvelletje is 13,5 bij 13,5.
En deze kaart kwam er daarna zomaar uitrollen. Hier en daar een vleugje kleur aangebracht en ook weer foampjes eronder om wat diepte te geven.

2 opmerkingen:

  1. Och deze zijn erg stijlvol! Ik gebruik het crafters companion neenah solar white. Nu ben ik zelf niet zo handig met Word maar een vriendin wel die zet dan twee digi's op de "juiste" plek voor me en dan print ik ze uit. Snijdt ze dan doormidden in de lengte, dubbel vouwen en klaar. Je ziet er dan een beetje doorheen wanneer je wat meer blend maar dat vindt ik eigenlijk ook wel kunnen aangezien het handgemaakt is. Is het heel storend kun je gewoon de achterkant beplakken. Hoop dat je er wat aan hebt, heb je dat papier nou zelf nog nooit gebruikt laat het me dan even weten dan stuur ik je een velletje kun je proberen :).

    Fijne feestdagen!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen