Pagina's

zaterdag 20 februari 2016

Workshop Copic Stempeltechnieken

Vandaag had ik bij Doe@Ding een workshop Copic Stempeltechnieken.
Buiten dat het heel erg gezellig was heb ik ook mijn Copic Markers eens op een andere manier gebruikt. Erg leuk om te doen en zeer leerzaam. Bepaalde dingen zal ik zeker nog eens gaan gebruiken.
De eerste workshop was bij Alexandra. Daar hebben we de marker aangebracht op een blending tool (of was het nou een Aplicator?? ☺) en met behulp van de Activator op Glossy papier aangebracht. Ik heb daarna stempels van Lavinia gebruikt, de bolletjes met een witte Molotow markers ingekleurd. De tekststempels zijn van Crealies.
Daarna schoof ik door naar Diny en daar deden we de marker op een craftsheet, Activator er op sproeien. Toen de stempel erdoor heen halen en dan kon je hem of op Glossy papier stempelen of op Copic papier. Ik heb deze op Copic papier gestempeld. De bloem is van Indigo Blu (dacht ik) en heb ik daarna nog met Copic Markers ingekleurd. De tekst-stempel is van Different Colors.
Als laatste kwam ik bij Annie. En zij had de Airbrush staan om mee te spelen. Helemaal leuk!!! Drie kleurtjes uitgezocht en gaaaaan ☺. Mooie stempels van Indigo Blu erbij en een tekst-stempel van In 't Woefke.

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaarten heb je weer gemaakt Janette, zoveel gave technieken. Ze zijn stuk voor stuk weer prachtig. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een productieve dag gehad Janette, het resultaat is schitterend, peachtig zijn je kaarten.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janette,

    Eindelijk weer eens tijd om een blogrondje te maken.
    Wat een hoop mooie kaarten heb je weer staan, schitterend! Ik lees dat je weer veel nieuwe technieken hebt geleerd. Je serie condoleancekaarten is prachtig en nu maar hopen dat ze heel lang mogen blijven liggen.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk deze serie kaarten met de verschillende technieken Janette. Mooie achtergronden en knap stempelwerk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen