Pagina's

zondag 27 maart 2016

Peony Bouquet

Vandaag zitten spelen met mijn nieuwe stempels van Altenew.
Ik heb ondertussen denk ik 4 setjes van deze "laagjes stempels", maar op dit moment is deze Peony Bouquet toch wel mijn favoriet, wat een prachtige bloem. En zonder te kleuren, dus alleen met stempelen wordt hij zooooo mooi.
Het is even zoeken tussen mijn inkten naar de mooiste kleuren combinaties, maar ik ben erachter dat ik de lichtste kleur echt heel licht moet houden, de donkerste kleur echt heel donker en dan een "ertussenin" kleur. Als je de kleuren te dicht op elkaar neemt, dan zie je de diepte niet en komt de bloem niet tot leven (vraag me niet hoe ik het weet, maar er liggen Tig velletjes in de papierbak ☺)
Maar deze was zo mooi gelukt dat hij tot een kaart bevorderd is ☺. De bloem heb ik gestempeld met Hybride inkt van MFT en de bladeren met de pigment inkten van Different Colors.
De tekststempel is trouwens van Joy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten