Pagina's

zondag 10 juli 2016

Nog meer mannenkaarten

Ik heb nog meer mannenkaarten gemaakt vandaag.
Ik was net de nieuwe release van MFT aan het opruimen toen ik een What's App kreeg van een plunderdame (dat zijn vriendinnetje van me die regelmatig een kaartje bij me kopen. Alleen nemen ze er dan niet eentje, maar "plunderen" gelijk mijn hele voorraadbak leeg.). Of ik 10 mannenkaarten had en ze komt ze woensdagavond halen. Ik had er maar 5 in mijn kaartenbak zitten, dus ik kon aan de bak ☺.
En omdat ik toch alles van MFT te voorschijn had, dacht ik laat ik er weer een uitdaging voor mezelf van maken. Alleen spullen van MFT en alleen spullen die ouder zijn dan een half jaar. Dussss alles wat ik gebruikt heb is van MFT, de stempels, de stansen, de inkt en het papier (en nu jok ik, want de stempel van het ballonnenhondje is van Avery Elle en de houten enamel dots zijn van My Minds Eye).
En met nog 2 knutselavonden voor de boeg ga ik die 10 mannenkaarten voor woensdag gewoon halen (misschien nog een paar meer, heb ik er zelf ook nog wat)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten