Pagina's

zaterdag 16 juli 2016

Zomaar een kaartje

Ik heb gisteravond weer lekker zitten kleuren.
Het idee van deze kaart had ik gezien op het blog van The Ton Stamps en was gemaakt door Emily Midgett.
Ik heb de prachtige achtergrondstempel van The Ton (Floral Border Background) met Ranger Liquid Platinum embossing poeder gestempeld en de bloemen ingekleurd met Copic Markers. Ik was alleen zo dom geweest om te stempelen op het papier wat ik normaal voor mijn laagjes stempels gebruik en dat is niet echt Copic vriendelijk, dus het inkleuren met mijn Copic Markers was hard werken om een beetje mooi verloop te krijgen.
De tekst-stempel is van In 't Woefke en heb ik ook met Liquid Platinum gestempeld. De gebruikte stans is van MFT en de pailletjes zijn uit de voorraadkast.

1 opmerking:

  1. het is er niet aan af te zien hoor, dat je aan het stoeien bent geweest met je markers en papier. het resultaat mag er zijn! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen