Pagina's

dinsdag 14 maart 2017

Do a Happy Dance

Vandaag ben ik weer aan de beurt om een kaartje te laten zien op het blog van Kleuren met Potloden.


De eendjes zijn een stempeltje van Marianne Design. Daar heb ik er 2 van uitgekozen waarvan het leek of ze aan het dansen zijn (er zitten geloof ik wel 8 of 9 verschillende op de stempelsheet). Deze 2 eendjes heb ik met behulp van de Misti in het rond gestempeld en vervolgens met mijn Faber Castell Polychromos potloden ingekleurd. De Happy stans en stempel is een setje van Lawn Fawn en staat op dit moment erg hoog op mijn favorieten lijstje 😃. Tot slot nog pailletjes en knoopjes uit een flesje van 28 Lilac Lane.

Veel kleuren heb ik voor deze kaart niet gebruikt, namelijk:

Tong: 191
Snavel en poten: 117 + 113 + 109 + 118
Lijf: 187 + 108 + 107 + 106

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk! Deze kan je volgens mij laten meedoen bij de nieuwe wekelijke challenge bij CCCB.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed gelukt deze kaart !!!!
    Mooi stempelwerk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en een hele fijne inspriratiebron! Ik beschik helaas niet over genoemde potloden, maar met Distress inkt en een waterpenseel gaat het vast ook lukken!

    BeantwoordenVerwijderen