Pagina's

donderdag 2 maart 2017

Layering Pauw

Vanavond heb ik met een van de nieuwe Layering stempels van Hero Arts zitten spelen.


Ik heb -bijna- het kleuren schema van Hero Arts aangehouden en ik heb ook de inkt van Hero Arts gebruikt voor deze kaart.
De veer op de achtergrond hoort ook bij de stempelset, die heb ik met Wow holografisch embossingpoeder bewerkt. Dat ziet eruit als wit met een heeeeeel subtiel glimmertje. Na het embossen heb ik met dezelfde kleuren als ik de pauw heb gestempeld op het achtergrondvelletje gesponst. Daarna (om een mooi randje te krijgen) met een stans van MFT uitgestanst.
Achter het witte papier met de pauw zit nog een velletje blauw Perkamentpapier (Vellum) en daartussen zit foamtape.
Pailletjes en knoopjes weer uit een flesje van 28 Lilac Lane.

3 opmerkingen: