Pagina's

dinsdag 2 oktober 2018

Hello

En ook deze kaarten had ik op mijn tafel staan bij de Demodagen van Doe@Ding.


Ik heb hier de Brush-stroke stempel "Flower Laterns" van Penny Black gebruikt.
Na de eerste lift was ik superblij met de afdruk, maar ik was bang dat de "lift" niet licht genoeg zou worden. Dus stempel supergoed schoon gemaakt en nog een keer de lift gedaan. Ook deze afdruk was heel mooi geworden. Ik ben toen de "lift" gaan poetsen en ook die vond ik mooi worden. Ik had op mijn alcohol afdruk nog hier en daar van die kleefplekken van de alcohol inkt, dus daar heb ik goud-folie van WOW opgelegd. Toen goed met mijn vingers erover gewreven en voorzichtig de folie verwijderd. De folie blijft dan aan die kleefplekken plakken en zo krijg je speelse gouden effectjes op je kaart.


Op deze foto lijken het bruine plekken, maar op de bovenste foto zie je goed dat het goud is.


Na het liften de kaarten op donkerbruin gemat en uit hetzelfde donkere bruine cardstock met een stans van Altenew 6x Hello gestanst. Iedere keer 2 op elkaar geplakt en op alle drie de kaarten geplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten