Pagina's

maandag 29 oktober 2018

Prettige kerstdagen

En nog twee kerstkaarten klaar.


Ik had gister alle pinguïns uit de stempelset Sweet Holiday Penguins van MFT al met Copic Markers ingekleurd. Vanmorgen de kaartjes afgemaakt met de laatste 2 pinguïns.
Als achtergrond heb ik de Christmas Background stempel van MFT genomen en deze met wit embossingpoeder bewerkt. Vervolgens de "gewone" distress inkt erover gesponst en daarna met een licht vochtig doekje erover gewreven zodat de letters weer mooi wit werden. Ik had nog restjes designpapier uit het blokje van MFT van de kaarten van gister over, dus die gemat op een bijpassend kleurtje cardstock. En toen had ik daar nog weer een stukje van over, zodat ik de leuke cirkelstans van Gummiapan met Prettige feestdagen er nog uit kon halen. Alles op elkaar geplakt, hier en daar foamtape ertussen en natuurlijk niet te vergeten de nieuwe kleurtjes Nuvo drops.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten