Pagina's

maandag 31 december 2018

Favoriete kaarten van 2018

En net als de traditie op 1e kerstdag met mijn favoriete kerstkaarten, laat ik jullie op deze laatste dag van 2018 mijn favoriete overige kaarten zien.
Ik kleur niet vaak met potloden, vooral omdat het een heel langzaam proces is, maar ik vind het resultaat iedere keer geweldig. Zo ook deze Peter Pan van Mo Manning.
De schattige konijntjes van MFT, zo leuk geworden 😊
Een Brush-stroke stempel van Penny Black, met heel licht grijze inkt gestempeld en daarna met potloden gekleurd.
Regenboogkaartjes, ik blijf er gek op. Deze keer met de vlinders van Altenew.
Nog zo'n mooie stempel van Altenew, deze keer gekleurd met Copic Markers.
Het varkentje van SF-stamps, helemaal geweldig dat koppie!
Laagjes stempelen, ook daar ben ik gek op. Alles op deze kaart, de stempels, het stencil, de stans en de inkt is van Altenew.
Uiteraard de Bibliothecaris van Mo Manning en een regenboog. Heerlijke combi!
En tot slot de Sweet Peas van Altenew, ingekleurd met Copic Markers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten