Pagina's

woensdag 26 december 2018

Love & Hugs

En gisteren was de film "The Wizzard of Ozz" op de TV. Dus je begrijpt het al, TV aan en lekker aan de knutseltafel 😄


Van de stempelset "Delicate Primrose" heb ik de bladeren en de bloemen heel veel keer gestempeld. Toen lekker op de bank met een schaartje alles uit zitten knippen en het randje met een zwarte marker gekleurd.
Van de lichtste kleur inkt van de bloemen heb ik een oplegvelletje (Neenah 80lbs) heel licht gekleurd met behulp van een kwast. Toen een stencil van Altenew erop gelegd en met een tint donkerder er nogmaals overheen gegaan. Op deze manier krijg je een mooi kleurverloop dat precies bij de bloemen past. Van de "Mega Greetings 3" set heb ik de woordstans LOVE genomen en uit mijn oplegvelletje gestanst. Toen nog een keer uit zwart FunFoam en op elkaar geplakt en weer terug op zijn plek. Sending & Hugs er in het grijs van Versafine Clair bij gestempeld, want zwart vond ik te hard worden. Vervolgens de bloemen erbij geplakt (1 verhoogd met foam) en in de zoektocht door mijn Enameldots-voorraadbak vond ik hele mooie bijpassende dots van Doodlebug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten